Ismét MagyarBrands díjas a Masterplast

Olvasási idő: 2 perc


A MagyarBrands program immáron kilencedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.

A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.

 

A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.

 

A Szakmai Bizottság döntése alapján a MASTERPLAST kiváló márkának számít, a hazai üzleti TOP márkák egyikeként.

„2018-ban a vállalati reputáció erőssége minden korábbinál nagyobb szerephez jutott a szakértői és a fogyasztói véleményalkotás során. Nemzetközi felmérések sora szól arról, hogy egy vállalat működésében a legnagyobb kockázatot a reputáció, a márka sérülése jelenti. Jóval nagyobbat, mint a gazdasági visszaesés vagy az erősödő versenyhelyzet. A MagyarBrands díj elnyerése ezért is kiemelkedő érdem, és ezért jelent minden márka számára egyszerre erkölcsi és üzleti értéket.” – fűzte hozzá Serényi János, a MagyarBrands program elnöke.

MASTERPLAST MAGYARBRANDS OKLEVÉL


Masterplast Nyrt.

Az 1997-ben alapított Masterplast csoport a közép-kelet-európai régió legnagyobb magyar többségi tulajdonban lévő építőanyag gyártó és forgalmazó vállalata. A cégcsoport 10 országban rendelkezik saját tulajdonú leányvállalattal, és további 30 országba értékesíti termékeit. A Budapesti Értéktőzsdén, a prémium kategóriában jegyzett vállalat 2022-es árbevétele 201,8 millió euró volt.